درمان بیماری ها با دارو گیاهی و طب سنتی حکیم محمد صدیقی
با بیش از 50سال تجربه شماره تلفن مشاوره
09120580638 -021655114469-09155077358-
برای بدنسازی میتوانید از روغن خراطین استفاده کنید ک در
صفحه اصلی مطلب اصلی کلیک کنید
گذاشته شده و مشاوره طریقه خرید و استفاده برای اقایان الت تناسلی
وبرای خانم ها لب گونه سینه و باسن

حقایق مهاجرت

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 2:53 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 83
نویسنده پیام
farshid1732153 آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضویت: 13 /5 /1401


حقایق مهاجرت
چه کسانی می‌توانند خود را با شرایط مهاجرت پزشکان به کانادا تطبیق دهند؟
پزشکان به شدت در کشور کانادا مورد تقاضا هستند و در عمل نیاز بالایی برای به کارگیری و استخدام آن‌ها توسط دولت و جامعه کانادا وجود دارد. این حرفه که گستره تخصص‌های آن ذیل کد NOC با شماره 3113 قرار می‌گیرد، در هر دو برنامه مهاجرتی فدرال و استانی مهاجرت در کشور کانادا جای دارند. مهاجرت پزشکان به کانادا روشهای متعددی دارد اما به صورت کلی همه پزشکان شرایط مهاجرت کانادا را ندارند؛ اگر شما پزشک هستید و قصد مهاجرت به کانادا را دارید باید بدانید که انتخاب درست مسیر مهاجرت به کانادا برای شما بسیار مهم است.
ادامه تحصیل در کانادا
مهاجرت دانشجوی پزشکی به کانادا

برای اینکه بتوانید در کانادا طبابت کنید، اولین گام به صورت تحصیلی ست (حتی اگر در کشور خودتان پزشک متخصص هستید). مدرک کاری پزشکی در کانادا MD نام دارد. دوره رزیدنتی را Post-MD می‌نامند. امکان تحصیل در دوره پزشکی در کانادا برای متقاضیان بین‌المللی وجود دارد ولی با توجه به ظرفیت کم دانشگاه های کانادا، ورود به رشته پزشکی کانادا دشوار است. برای ورود به دوره پزشکی باید متقاضی دارای مدرک لیسانس یا معادل آن بوده (لیسانس بایولوژی، شیمی، لیسانس زیست، و رشته های مرتبط) و در آزمون پزشکی شرکت کنند.

هفده دانشگاه در کانادا دوره های پزشکی (شامل داروسازی و دندانپزشکی) را ارائه می‌کنند. گذراندن آزمون MCAT یکی از پیش شرط های ورود به دوره پزشکی در کانادا خواهد بود.

به طور کلی برای طبابت در کانادا خان های زیادی دارید که باید طی شود. بنابراین توصیه می کنیم اگر سن کمی دارید و می توانید از لیسانس شروع کنید تا رسیدن به پزشکی مشکلی نیست، اما اگر در کشور خودتان پزشک هستید و علاقه دارید به کانادا مهاجرت کنید شاید از ابتدا شروع کردن برای شما سخت باشد.

پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 18:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com